Serviciile de consultanţă şi asistenţă tehnică în achiziții publice sunt oferite în toate etapele procesului de achiziții publice:
Smart Mind Solutions acordă suport și/sau gestionarea end-to-end a procesului de ofertare/depunere oferte individuale, precum și servicii de consultanță de înalt nivel în organizarea, gestionarea și participarea la procedurile de achiziții publice și/sau private, coordonarea proiectelor în vederea asigurării încadrării în toate termenele asumate și predării unor livrabile de înaltă calitate, care răspund cerințelor documentațiilor de achiziții și ale clienților, training pe legislația achizițiilor publice.
Detalierea serviciilor de achiziții publice pentru clienții privați:
- Organizare documente
- Centralizare documente pentru proiectele de experiență similară, experți și certificate companie
- Identificare documente lipsă și realizare opis și template-uri în vederea completării bazei de date
- Realizare bază de date cu documente de licitație
- Identificare diferențiatori
- Analize ofertare
- Analiză complianță, analiză complianță certificări propuși pentru a fi incluși în ofertă
- Analiză eligibilitate, analiză eligibilitate contracte de experiență similară
- Calcul punctaj, calcul punctaj obținut de experți propuși în ofertă
- Optimizare proces
- Analiză proces ofertare și propunere proceduri și fluxuri de lucru pentru optimizarea și eficientizarea activității
- Realizarea unei proceduri interne de lucru și a fluxurilor de lucru cu definire roluri, responsabilități, canale de comunicare pentru întreținere bază de date
- Identificare oportunități
- Identificare proiecte pe site-uri interne și internaționale discutate în prealabil cu clienții
- Precalificare cereri de ofertă
- Consultanță legislativă
- Consultanță legislativă pentru pregătirea ofertelor și/sau formularea întrebărilor de clarificare, cu o implicare discutată cu partenerii noștri în prealabil
- Suport în formularea întrebărilor de clarificare, astfel încât să fie în conformitate cu prevederile legislative
- Externalizare ofertare, gestionare proces de ofertare ca departament extern
- Formulare contestații, consultanță pentru pregătirea contestațiilor împotriva procedurilor de atribuire restrictive și/sau a descalificărilor abuzive
- Arhivare oferte, arhivare documente de ofertă: ofertă, contract, procese verbale parțiale și finale
- Pregătire dosar licitație
- Stabilire plan de proiect realizare ofertă și urmărire încadrare termene
- Realizare structură ofertă tehnică și identificare, împreună cu echipa tehnică a clientului, a elementelor care trebuie clarificate/eliminate
- Transmitere formulare în vederea completării informațiilor necesare, în cazul în care nu a fost achiziționat pachetul initial, și obținerii de semnături
- Printare ofertă
- Realizare template matrice de conformitate tehnică
- Suport în identificarea de experți pentru acoperirea cerințelor de calificare și intermedierea discuțiilor
- Toate formularele vor fi completate și transmise către semnare de către Furnizor
- Formularea și transmiterea răspunsurilor la întrebările de clarificare primite din partea Autorităților Contractante
- Pregătire checklist participare procedură și template de ofertă
- Monitorizare SEAP pe procedurile aflate în lucru și transmitere răspunsuri clarificări și/sau alte informații postate în SEAP sau pe site-urile autorităților
- Depunere ofertă și/sau participare ședință de deschidere
- Suport și reprezentare în negocierea contractelor cu clienții și/sau partenerii